Ook Endemol betreedt de Nederlandse YouTube-markt

Het mediabedrijf lanceert deze week een online realityserie over het Nederlandse YouTube-duo de 'Cinemates'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na en begint ook Endemol een samenwerking met een Nederlands YouTube-kanaal. De &;&; wordt een online realityserie over het leven van Kelvin Boerma (18) en Peter de Harder (21), alias de . Boerma: &;Dit nieuwe kanaal vertelt het verhaal achter de Cinemates. Er komt een extra camera bij, dus je kunt letterlijk en figuurlijk over onze schouder meekijken. Ook als we niet aan het werk zijn.&;

Endemol Beyond
De &;World of Cinemates&; wordt het eerste YouTube-kanaal dat in Nederland lanceert. Endemol Beyond is sinds 2013 uitgegroeid tot een internationaal Premium Channel Network (PCN) van ruim 400 digitale videokanalen, met circa 27 miljoen abonnees en maandelijks meer dan 400 miljoen views. In de internationale stal behoren onder meer sterren en merken als Pitbull, , Hyundai en Coca-Cola. 

Jurian van der Meer, commercieel directeur Endemol Beyond: &;De Cinemates zijn een exponent van een nieuwe generatie Nederlandse content creators. Ze hebben enorm veel talent en vallen op door hun creatieve en innovatieve producties. Met dat profiel sluiten ze perfect aan bij onze ambities.&;

Het kanaal gaat vrijdag 20 februari van start, waarna wekelijks twee nieuwe afleveringen te zien zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie