Premium

Optimel breidt Eurospaar-campagne uit met Support-projecten

Spaarders kunnen hun codes inzetten om vrouwen met een maatschappelijk project te steunen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 tekent voor de realisatie van de campagne.

Vanuit de lopende Optimel-campagne &;&; wordt het spaarplatform Eurosparen uitgebreid. Naast sparen voor een dagje uit, kunnen spaarders nu ook hun Eurospaar-codes inzetten om vrouwen met een mooi project te ondersteunen. 

Het spaarplatform van FrieslandCampina is met meer dan 880.000 actieve spaarders een succesvol loyaliteitsprogramma en werd ooit gestart door het merk Optimel.


Optimel Support-projecten
Afgelopen 15 oktober gingen de eerste drie Optimel Support-projecten van start, variërend van koken met de buurt tot zeilen voor mensen met een beperking. 

De eerste drie vrouwen introduceren zich met een mini-documentaire op de , waar spaarders kunnen stemmen op hun favoriete project. De vrouw met de meeste stemmen wint een hoofdprijs van 5000 euro, waar de nummers 2 (3000 euro) en 3 (2000 euro) ook een geldbedrag ontvangen om hun projecten te realiseren.

Op 18 november wordt de winnares bekend gemaakt. De campagne krijgt daarna een vervolg met een documentaire over de winnares, om te laten zien wat het geldbedrag voor haar project heeft betekend.

Karin:


Geeske:


Rubia:

Credits
Opdrachtgever: FrieslandCampina
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Marieke Rentmeester, Suzanne Rutten, Tjitske van Werven
Bureau: Lemz
In samenwerking met: 1%Club
Regie & Productmaatschappij: DPPLR

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie