Premium

Opzij kiest voor Joe Public Take Away Advertising

Het bureau is gevraagd om de introductiecampagne voor de vernieuwde Opzij te ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aan de opdracht, die leidde tot een abricampagne (zie 3 posters onderaan), ging geen pitch aan vooraf. 

De pay-off van de campagne die de ambitieuze vrouw moet enthousiasmeren en interesseren voor de vernieuwde Opzij luidt: &;Opzij voor mij.&;.

De vernieuwde Opzij werd onlangs gelanceerd met een gratis voor de man.

Credits
Klant: Veen Media
Verantwoordelijk bij klant: Irene de Bel, Marije Benink
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma, Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Edward Romunde.
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Denise Willigers

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie