Premium

Ordina bouwt Clockwork uit tot 'digital engagement bureau'

Ordina bundelt alle activiteiten op het gebied van klanteninteractie in Clockwork. Het digitaal bureau wordt daardoor in één klap vier keer zo groot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bedoeling is  in de markt te zetten als het ‘digital engagement bureau’ van Ordina.‘In de oude situatie hadden we binnen Ordina een viertal units - consulting, creatie, technology, services - die zich bezig houden met het ondersteunen van de digitale transformatie van organisaties. Die onderdelen hebben we nu samengevoegd in een groot bureau,’ zegt directeur Marketing & Business development Mariek Witlox van Clockwork.

Door er één bureau van te maken met een duidelijke focus op digitale transformatie, denkt het management de stap te kunnen maken naar een bureau dat een volwaardige concurrent is van de grote internetbureaus, de ICT bedrijven, en de consultancy bureau&;s.

De fysieke integratie is inmiddels uitgevoerd. Als gevolg van de herplaatsing van mensen groeit Clockwork van 45 naar 180 medewerkers. ‘Iedereen is voorzien van nieuwe visitekaartjes, de email-adressen zijn nieuw en alles draagt nu de huiskleur blauw, dus iedereen is nu Clockworker.&;

De eerste mijlpaal van het vernieuwde Clockwork is de , het e-health platform waar zieke mensen zelfstandig en een aangenamer leven kunnen leiden.

Clockwork werd in 1996 opgericht en maakt sinds 2003 deel uit van Ordina. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie