Oreo wil dat mensen vrolijker worden

Campagne 30 Day Wonder Challenge van het koekjesmerk moet conusmenten blijer maken.

Koekjesmerk Oreo, dat naar eigen zeggen ‘mensen stimuleert om de wereld met openheid en nieuwsgierigheid te bekijken’ is een socialemediacampagne van 30 dagen begonnen,  de ‘30 Day Wonder Challenge’. Het merk gelooft dat tijdens de donkere, saaie en grijze dagen, iedereen wel wat extra ‘Wonder’, geluk en plezier kan gebruiken. De campagne moet hiervoor zorgen.  

30 testjes en twists

De 30 Day Wonder Challenge bestaat uit 30 ‘testjes en twists’ voor consumenten om hun dag op te vrolijken met grappige activiteiten en om hun leven met wat meer Wonder te vullen.

Elke dag voor 30 dagen lang – 23 januari was de aftrap – zal een uitdaging worden aangekondigd op de ‘Oreo 30 Day Wonder Challenge’ , waar consumenten zich voor aan kunnen melden.  

Deze uitdagingen variëren van goedemorgen zeggen tegen minstens 10 personen op weg naar werk of je liefde tonen aan iemand. ‘Andere challenges houden in dat je jezelf gelukkig lacht en dat je ja zegt op elke kans die je krijgt die dag.’

 De campagne zal in Nederland en België lopen. Weber Shandwick is het verantwoordelijke pr-bureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie