Otto van der Harst Directeur Communicatie Aegon Nederland

Na 10 jaar Selmore stapt managing partner en mede-oprichter Otto van der Harst over naar adverteerderskant.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Diederick Hillenius, creative partner en mede-oprichter: &;Wij vinden het natuurlijk jammer dat Otto weg gaat, maar wij zijn tegelijk ook blij voor hem. Hij laat een stevig bureau achter met klanten en werk waar we allemaal ongelofelijk trots op zijn. Otto heeft een belangrijke rol vervuld in de totstandkoming en groei van Selmore. Daar zijn we hem ontzettend dankbaar voor. Overigens blijft hij tot 1 september om de overgang zo rimpelloos mogelijk te laten verlopen.&;

Otto van der Harst: &;Na 17 jaar PPGH/JWT en bijna 10 jaar Selmore kwam er enige tijd geleden een uitdaging bij Aegon voorbij die goed past bij mijn persoonlijke ambities. Ik ben 55 en dit is een goed moment en een mooie kans om nog eens iets anders te gaan doen. Ik ben trots op het bureau dat er staat en heb vertrouwen in de mensen die het bureau verder zullen brengen. Met mijn partners Poppe van Pelt, Diederick Hillenius, Jakko Achterberg en Niels Westra bijzonder werk maken is en was een feest, maar het is nu tijd voor een nieuwe horizon.&;

Van der Harst en Marco Keim, directievoorzitter van Aegon Nederland, kennen elkaar al jaren en raakten met in gesprek over de vacante positie bij Aegon na het vertrek van Jan Driessen.

Keim en Van der Harst zaten tussen 2000 en 2004 samen in het bestuur van Sire, en Keim was eerst bij Fokker en daarna bij de NS klant bij PPGH/JWT in de jaren dat Van der Harst daar werkte.

De achterblijvende partners in Selmore hechten aan de onafhankelijkheid van het bureau en denken op dit moment ook niet na over een fusie met een ander (onafhankelijk) bureau, benadrukt Diederick Hillenius desgevraagd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie