Pas na 21.00 uur op tv: 'Dropshot, drop voor boven de 18'

Met prikkelende tv-billboards, abri's en online inzet begint deze week de campagne van Beyen & Bardoul voor de droplikeur Dropshot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In augustus Beyen & Bardoul het account en sindsdien werkten ze aan een 360 campagne, waarvan tv, buitenreclame en online de grootste componenten zijn. 

Op tv worden veel 5 tot 10 seconden-filmpjes voor en tussen programma&;s - tv billboards - ingezet na 21.00 &;s avonds. 

Thema&;s: copulerende varkentjes, paaldansende dropjes en een Red Light District

 

 

 

 

 

 

Credits:

Verantwoordelijk bij De Kuyper: Marlies Smits, Jan van de Mijn
Creatie: Karel Beijen, Edward Bardoul
Regie/animatie: David de Winter
Geluid: Marco Baay, Kaisersound
Digital design: Jorge Delgado

Productie: Bardoul, art, copy & strategy

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie