Pastijn nieuwe coo DMA Institute

Jelle Pastijn is begonnen als nieuwe coo bij DMA Institute, het vroegere Hottraffic.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij is daarmee eindverantwoordelijk geworden voor alle operationele activiteiten van DMA Institute, specialist op het gebied van “Digital Media Auditing”. Het van origine Nederlandse Data Management Platform (DMP) is inmiddels actief in 35 landen.

Patijn was hiervoor managing director van Ad-Skills en direceur ad-operations bij Omnicom. Oprichter Marcel Vogels is content met de nieuwe coo: “Hoewel ons bedrijf van bescheiden omvang is, zijn we in toenemende mate een wereldwijd gewaardeerd specialist op het gebied van digitale media accountability. Dat betekent wel dat we behalve van DMA-techniek en het gelijknamige platform ook diepgaande kennis moet zijn van andere systemen zoals ad-management systemen, programmatic platforms, cms en overige systemen. Met Jelle aan boord zal verdere integratie tussen de DMA-techniek en andere systemen extra vaart krijgen”.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie