Patrick Goldsteen nieuwe Digital Director 538 Groep

Ex-hoofdredacteur van Playboy gaat zich inzetten om digitalisering van radiozenders vooruit te helpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Patrick Goldsteen (34) wordt per 6 juli Digital Director van de 538Groep. Als Digital Director is hij verantwoordelijk voor de verdere digitalisering van de 538Groep, waaronder de radiozenders Radio 538 en SLAM!FM vallen. Ook wordt hij lid van het Management Team van de 538Groep.
 
Goldsteen was hiervoor werkzaam als hoofdredacteur bij Playboy Magazine, dat sinds vorige zomer deel uitmaakt van Pijper Media, waar hij wordt o. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de digitale transitie van het blad naar een online omgeving. Eerder werkte Goldsteen in marketing- en digitale functies bij Sanoma.

Menno Koningsberger, ceo 538Groep: ‘Met Patrick halen wij de juiste digitale publishing kennis naar binnen. Met deze kennis kunnen we onze footprint in het domein muziekentertainment verder vergroten. We gaan met onze merken een verdere intrede maken in de digitale leefwereld van onze luisteraars. Patrick is een jong talent met de juiste kennis, hij bruist van de plannen en energie, we kijken uit naar zijn komst.’

Patrick Goldsteen: ‘Werken voor enkele van Nederlands grootste merken die letterlijk al sinds mijn jonge jaren een groot onderdeel van mijn leven zijn, is geweldig. Dat ik nu met deze groep radioprofessionals mee mag helpen om de groei van de 538Groep door te zetten op digitaal gebied is een uitdaging waar ik naar uit kijk en ontzettend veel zin in heb.’
 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie