Creatie & Campagnes

Pearle laat klant virtueel autoritje maken met Jan Smit

Rob Beemster, redactie | 13 maart 2017, 12:35

VR-film benadrukt het belang van het dragen van een zonnebril bij laagstaande zon.

Bij laagstaande zon neemt het aantal verkeersongevallen toe met 20%. Alle reden voor Pearle en Veilig Verkeer Nederland om het belang van het dragen van een goede zonnebril onder de aandacht te brengen.  Behalve met een tv-commercial doen ze dit door een VR-film uit te brengen die vanaf morgen is te...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Pearle Vvn

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs