Creatie & Campagnes

Pearle laat klant virtueel autoritje maken met Jan Smit

Rob Beemster, redactie | 13 maart 2017, 12:35

VR-film benadrukt het belang van het dragen van een zonnebril bij laagstaande zon.

Bij laagstaande zon neemt het aantal verkeersongevallen toe met 20%. Alle reden voor Pearle en Veilig Verkeer Nederland om het belang van het dragen van een goede zonnebril onder de aandacht te brengen. 

Behalve met een tv-commercial doen ze dit door een VR-film uit te brengen die vanaf morgen is te zien in alle ruim driehonderd vestigingen van Pearle. In de VR-film gaat de winkelbezoeker samen met Pearle's stem en gezicht Jan Smit een autorit maken. Schrik niet, Jan gaat voor je zingen! En…kijk even wie er in de auto op de achterbank zit!

Credits VR

Bureau: TBWA\Neboko, Vidiboko
Concept: Matthijs Slot, Niels de Kuiper, Ernst Jan van Rossen, Chiem van Houweninge jr.
Productie: Vidiboko; Pum Buisman & DFFRNT Media; Chiem van Houweninge jr.
Regie: Niels de Kuiper
Strategie: Michel MacDonald
Account: Patritia Pahladsingh, Thomas van der Helm, Tessa Dirken

Verantwoordelijk bij Pearle: Corine Wolswinkel (marketingmanager), Esmee Blom (senior brandmanager)
Hardware: VR Owl
Verantwoordelijk bij VVN: Rob Stomphorst

Commercial 'zonnebril van Pearle'

 

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Pearle Vvn

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs