Premium

Pepsi ontwikkelt virtueel tijdportaal

Augmented Realiy op grote oppervlakte.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een tunnel onder de London Bridge heeft de Amerikaanse frisdrankgigant voor haar Pepsi Max label een augmented reality campagne ontwikkeld. Augmented Reality wordt regelmatig door merken ingezet, maar zelden werd er zo’n groot oppervlakte augmented reality geprojecteerd als in deze campagne.

In de tunnel is met augmented reality en stereo geluid een gigantische virtuele tijdportaal gecreëerd waarin voorbijgangers prehistorische dinosauriërs en futuristische cyborgs te zien krijgen. Pepsi wil voor deze Pepsi Max -campagnne het maximale uit augmented reality halen.

De campagne is ontwikkeld door AMV BBDO en GrandVisual.

Zie video:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie