Persgroep start met online televisieserie over de retail: ShopDoc

De Persgroep zegt met dit initiatief het MKB te willen helpen een beeld te schetsen over de veranderende wereld van retail.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Persgroep Nederland is in samenwerking met 7 Ditches van Ronnie Overgoor gestart met een online televisieserie voor ondernemers: . De Persgroep zegt met dit initiatief het MKB te willen helpen een beeld te schetsen over de veranderende wereld van retail. De uitgever: &;De opkomst van eCommerce is voor retailers een grote kans, maar blijkt ook voor velen een grote uitdaging. Het vinden van de juiste balans komt terug in de diverse korte "documentaires" over ShopDoc. Succesvolle ondernemers geven inspiratie en tips aan andere ondernemers.&;

50 duizend ondernemers
De directeur Advertising van de Persgroep Nederland, Christel van den Hazel, zegt over het initiatief: &;De Persgroep heeft, zeker sinds de overname van de regionale Wegener titels, 50.000 ondernemers als klant. Met onze nationale, regionale en lokale merken bedienen wij deze doelgroep zowel in print als digitaal. Bij dat laatste merken wij dat er veel vragen en onduidelijkheden zijn. ShopDoc is een mooie manier om hier aandacht aan te geven.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie