Pink Elephant is begonnen met brandingcampagne

Think pink is de slogan in de campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

IT-dienstverlener Pink Elephant start vandaag met een brandingcampagne op radio, billboards en online media. De Think Pink-campagne ligt in het verlengde van de naamsverandering die het begin 2014 doorvoerdde.

Volgens ceo Piet van Vugt zijn partners en klanten , en wordt nu breder ingezet: ‘Naast onze sponsoring van Go Ahead Eagles willen we nu nog breder in de markt laten zien dat Pink Elephant weer op grote schaal in Nederland actief is.’

De brandingcampagne moet de naamsbekendheid vergroten en de kernwaarden van het bedrijf uitdragen. De rol van mensen is een centraal element in dat verhaal, want volgens de ceo draait het om de combinatie van mensen en IT. ‘Think Pink staat voor anders denken, innovatie en nieuwe technologie. Wij helpen klanten los te breken uit hun traditionele bedrijfsmodellen door de juiste inzet van techniek, maar vooral ook door de kennis en ervaring van de mensen binnen hun organisatie beter te gebruiken.’

De Think Pink-campagne is daarnaast ook gericht op recruitment, om de groei van de organisatie beter te kunnen ondersteunen.

De naam Pink Elephant verdween in Nederland in 2004 na diverse overnames. IT-bedrijf Nobel nam in 2011 de Nederlandse opleidingen- en consultancy-tak van Pink Elephant over, die sinds 2009 weer weer werd gebruikt.

Piet van Vugt: ‘Begin 2014 zijn wij Pink Elephant als leidende merknaam voor onze organisatie gaan gebruiken. Enerzijds voor de herkenning, maar ook om onze eigen bedrijfstransformatie van IT-leverancier naar een business-consultancy  te onderstrepen.’

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie