Premium

Pizza Hut lanceert een 'filmische' pizzadoos

Ogilvy Hong Kong werkte voor het fastfoodrestaurant aan de 'Blockbuster Pizza Box'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Natuurlijk blijft het makkelijker om naar de bioscoop te gaan of om simpelweg je televisie aan te zetten, maar het levert in ieder geval een leuke video op.

De pizzadoos verschijnt in vier thematische varianten en wordt naast een voorgesneden pizza, voorzien van een speciale vorm en bijbehorende lens. Met een QR-code aan de zijkant van de doos kunnen gebruikers gratis een korte film downloaden, of ze kunnen de &;pizzaprojector&; gebruiken om naar YouTube of Netflix te kijken.

Eerder maakte Pizza Hut bekend te gaan experimenteren met , waar klanten in het restaurant zelf aan tafel hun bestellingen kunnen invoeren.

Vooralsnog blijft de &;Blockbuster Pizza Box&; exclusief beschikbaar in Hong Kong.

;Blockbuster Box&;

Credits:
CCO: Reed Collins
CD: Matt Nisbet, Andy Reynolds, Bo Deng
CW: Ollie Davis, Peter Englebrecht
Designer: Gianluca Crudele
Code: Craig Mason
Illustrator: Barlo, Parents Parents, Caratos, Mark Goss
Agency: Ogilvy & Mather Group HK
Client: Pizza Hut

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie