Platform161 kiest Screen6 als strategisch partner

Amsterdamse techpartijen gaan samen crossdevice technologie aanbieden op wereldwijde schaal.

Door kennis en technologie te combineren, verwacht Platform 161 klanten te voorzien van inzichten over hun daadwerkelijke bereik.  is naar eigen zeggen voorloper in Europa op het gebied van op maat ontworpen digitale advertentie technologie.  is wereldleider op het gebied van ​cross­device identity management.

Tot de functionaliteit die Screen6 aan het platform toevoegt, behoren cross device frequency capping​,  retargeting​ en ​conversion tracking​.
 
Aan de samenwerking ging een wereldwijde zoektocht naar partners vooraf. Dat Platform 161 uiteindelijk uit kwam bij een Amsterdams bedrijf, is volgens Marco Kloots (foto), ceo en oprichter van Platform161, &; omdat Screen6 de enige leverancier van een cross­device oplossing is die hun product kan aanpassen op lokale privacy wet­ en regelgeving.&;
  
Oprichter David Jong vult aan dat de Screen6 technologie geen gebruik maakt van third party data. Ook gebruikt Screen6 geen PII (Personal Identifiable Information) bij hun cross device matching. &;Met andere woorden, met deze integratie begeeft Platform161 zich  niet op het controversiële terrein van device fingerprinting.&;
 
 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie