PostNL kiest voor Vizeum

Vizeum won de pitch na een uitgebreide oriëntatie, waaraan nog drie andere bureaus deelnamen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PostNL heeft zijn media-account per 1 januari ondergebracht bij Vizeum. Het bureau won de pitch na een uitgebreide oriëntatie, waaraan nog drie andere bureaus deelnamen. Eén van de doorslaggevende factoren om de uiteindelijke keuze te laten vallen op Vizeum, was &;de geïntegreerde strategische aanpak&;, meldt Vizeum in een persbericht. 

Sylvia Coumans, manager merk- en consumentencommunicatie van PostNL, constateert dat de samenleving digitaliseert. &;Dat heeft weer een grote impact op de dienstverlening van PostNL. Met ons innovatieve pakkettennetwerk spelen we bijvoorbeeld optimaal in op de wensen van web winkeliers. In onze media- en middelenmix speelt online communicatie een steeds belangrijkere rol. Daardoor hebben we behoefte gekregen aan een nog meer geïntegreerde aanpak van onze media-inzet.&;

PostNL was al klant bij iProspect voor wat betreft Search (seo/sea). Zowel iProspect als Vizeum zijn onderdeel van Aegis Media.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie