Promovendum zet zaken in perspectief met optische illusies

Mediabedrijf Corrino produceerde tv-spots waarin je een ongeval een mini-setup blijkt

'Gelukkig is niet alles wat het lijkt. Maar stel nou dat er echt iets gebeurt, dan bent u bij Promovendum goed verzekerd.' Dat is de boodschap van de verzekeraar in een nieuwe tv-campagne.

In de reclame is niets wat het lijkt. Mediabedrijf Corrino produceerde video's waarin een ongeval of schadesituatie in werkelijkheid een miniatuur-setup blijken. De makers vertellen dat zij ‘forced perspective’ gebruiken. Dat betekent dat voor- en achtergrond met elkaar versmelten en uiteindelijk leiden tot een verassende illusie. Creatieven Dennis Vet, Joyce van Diepen en regisseur André Maat lieten zich voor deze campagne inspireren door Michael Paul Smith en zijn fotografieproject 'Elgin Park'.

De campagne is te zien en te horen op tv, radio en online.

Credits
Creatives: Dennis Vet en Joyce van Diepen
Bureau: Corrino
Productie: Corrino Films
Regie: André Maat
DoP: Coen Stroeve
Art Director: Goof Vermeulen
Producer: Dennis Vet & Fabio Petrillo

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie