Premium

Publicis wint pitch 3 grote gezondheidsfondsen

De campagne om een generatie kinderen rookvrij te laten opgroeien, is het gezamenlijke initiatief van Hartstichting, KWF en Longfonds.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Publicis won de pitch die Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds uitschreven voor een bewustwordingscampagne om niet (meer) in de buurt van kinderen te roken en kinderen weg te houden van alle verleiding die tabak met zich meebrengt.

Vandaag gaat de campagne live, met thema: ‘op weg naar een rookvrije generatie.’

Naast de campagne werden een huisstijl, logo en ontwikkeld. 

Inzet van de communicatiemiddelen: online content, idents, prerolls en een tv-commercial gericht op het algemeen publiek.

Credits:
Opdrachtgever: De Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds
Contactpersonen: Mark Monsma, Twan Timmermans, Sarah Nienke van Voorthuisen
Bureau: Publicis
Concept: Steef Nijhof, Sander Bergmeijer, Martin Cornelissen, Sikko Gerkema
Art director: Steef Nijhof
Copywriter: Sander Bergmeijer
Strategie: Bianca van den Boogaard, Chris Alders
Account: Robert Guis, Eva van Santen
Graphic Design: Dave Fransen, Janneke Koning, Lucas Simons en Raphaël Bartels
RTV: Joze Rikken
Regie: Marco Grandia
Producer: Petra Keijser
D.O.P.: Gabor Deak
Edit: Kim Hinrichs

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie