Purpose marketing van NS en Eneco: 'Alle treinen op 100% windstroom'

NS en Eneco: 'Wij zetten ons met onze samenwerking in voor een betere wereld.'

De treinen van NS rijden vanaf 1 januari 2017 op 100 procent windstroom van Eneco. De samenwerkende partijen spreken van een mijlpaal: &;Wij zetten ons met onze samenwerking in voor een betere wereld. Hiermee reizen treinreizigers in Nederland als eerste in de hele wereld op energie uit een 100 procent hernieuwbare bron.&;

Om dit initiatief voor het voetlicht te brengen, komen NS en Eneco met een campagne (bureau: N=5, het bureau van NS) waarin te zien is wat de samenwerking inhoudt, gezien door de ogen van kinderen. 

NS en Eneco zeggen zich met hun samenwerking in te willen zetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in te willen maken. &;Niet alleen voor de klanten van vandaag&;, zeggen NS en Eneco, &;maar vooral ook voor die van morgen. Daarom laat de campagne juist die laatste groep aan het woord, onze kinderen. Want juist voor de jongste generatie heeft de samenwerking uiteindelijk de meeste impact. De feiten die dit met zich meebrengt, veranderen door de ogen van kinderen van wetenswaardigheden in iets groots en bijzonders.&;

De campagne is te zien op TV (zie vier commercials hieronder), facebook, mobile, branded content, print en outdoor. De campagne is gestart op maandag 19 december.

 

Hoe vaak moet een Eneco-windmolen draaien, om een NS-trein één kilometer te laten rijden?

 

Hoeveel windstroom van Eneco verbruikt de NS jaarlijks?

 

Hoeveel mensen vervoert de NS dagelijks op windstroom van Eneco?

 

Hoever rijdt een NS-trein op een Eneco windmolen die 1 uur draait?

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie