Rachel Gómez Y Maseland commercieel directeur bij Hearst

Niek van den Bosch vertrekt na achttien jaar bij de uitgever.

Rachel Gómez Y Maseland wordt als commercial director verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Magazines Netherlands. Daaronder vallen de merken Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Harper’s Bazaar, Women’s Health, Esquire, Men’s Health en Quote.

Gómez Y Maseland volgt in die functie Niek van den Bosch op. Hij was achttien jaar actief voor de uitgever, onder meer als sales director Hachette Filipacchi Media, directeur van (de opgeheven) salesorganisatie NL MAG en de laatste twee jaar commercial director. Van den Bosch heeft &;in goed overleg&; besloten zijn carrière voort te zetten buiten Hearst.

Gómez Y Maseland was al bij Hearst werkzaam sinds 1 juni 2015 . Voor haar komst bij Hearst was ze vijf jaar actief voor Sanoma, managing director van muziekzender The Box en zette ze Xite op.

Van den Bosch: &;In de wetenschap dat onze adverterende klanten met de benoeming van Rachel Gómez in uiterst bekwame handen terecht zijn gekomen, sluit ik af met een beroemde quote van William Randolph Hearst: ‘If you make a product good enough, even though you live in the depths of the forest, the public will make a path to your door, says the philosopher. But if you want the public in sufficient numbers, you better construct a highway. Advertising is that highway’.&;

Ceo Luc van Os zegt dat mede door Van den Bosch &;het bedrijf terecht is gekomen in de leidende positie die wij op dit moment innemen in het upscale segment aan zowel print als aan digitale kant&;. Daarnaast heeft Rachel in 2015 al laten zien dat ze beschikt over uitstekende leidinggevende kwaliteiten en een heel goed netwerk. Ook beschikt ze over zowel pure digitale skills als een gevoel voor de traditionele kant van het bedrijf.&
 
Rachel Gómez: &;Onze focus op het high-end segment, ondersteund door de mooiste merken, maakt ons een sterke partner op de B2B-markt. Aan mij de eer om Niek zijn succes verder uit te bouwen en de afdeling verder te transformeren waarbij een 360-graden benadering, digitaal dna en meer zichtbaarheid belangrijk wordt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie