Radio Veronica vernieuwd: Niet stil te krijgen

Radio Veronica begint vandaag een crossmediale campagne om de nieuwe koers te ondersteunen. De pay-off is: 'Niet stil te krijgen'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne - ontwikkeld in samenwerking met Brand New Telly. - duurt de hele maand september. Vanaf vandaag is Jeroen van Inkel, de dj die terugkeert op het oude nest, te zien in het straatbeeld van Nederland (abri’s, Hoog Catharijne Utrecht - 1 megavlak -, Megamasten, toiletreclame). Verder worden magazines, dagbladen, tv en online video ingezet. Een online campagne is zichtbaar op verschillende nieuwssites en mobiele apps.




Het uitgangspunt voor het nieuwe Radio Veronica is ‘Making memories now’. Wouter van der Pauw van Brand New Telly zegt daarover: ‘Herinneringen toevoegen aan het leven van de luisteraars. Samen met hen gaan kijken naar de grote momenten in je leven, en echt unieke content maken die verder gaat dan alleen radio.’ 

Zenderbaas Niels Hoogland: ‘Veronica was altijd een challenger. Dat gevoel willen we weer terugbrengen. Veronica is altijd een merk geweest dat zich richtte op een brede groep mensen en sprak over de top van de populaire cultuur.’

Het hele interview over de nieuwe koers van Radio Veronica is te lezen in het nieuwe nummer van Adformatie, dat vrijdag a.s. uitkomt.
 


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie