Regiomarketing: Dam tot Damloop als vehikel voor 'Ontdek de Zaanstreek'

Stichting Marketing Zaanstreek werkt samen met organisator Le Champion om het Zaanse karakter bij het evenement te versterken.

Voor het Dam tot Dam Weekend - het weekend waarin de landelijk bekende Dam tot Damloop wordt gehouden - is Stichting Marketing Zaanstreek met organisator Le Champion een samenwerking aangegaan om het Zaanse karakter bij dit sportieve volksfeest te versterken.

Zaanstreek ontdekken
Directeur Lex Kruijver van Marketing Zaanstreek tekende een sponsorovereenkomst met directeur Jacques Loomans van Le Champion voor de viering van dit Dam tot Dam Weekend. Onder de noemer ‘Ontdek de Zaanstreek’ zet Stichting Marketing Zaanstreek zich samen met gemeente en partners in voor het versterken van de Zaanstreek als aantrekkelijke plek om te wonen, te bezoeken of een bedrijf te vestigen.

Bezoekers en deelnemers aan het Dam tot Dam Weekend maken kennis met het Stadshart en het industriële erfgoed langs de Zaan en op het Hembrugterrein.

Actieve bedrijven
Er zullen meer Zaanse bedrijven en instellingen dan ooit een rol spelen tijdens het Dam tot Dam Weekend. Onder andere bij de Mini Dam tot Damloop, het grootste sportieve evenement voor kinderen in samenwerking met bedrijven, scholen, regionale sportverenigingen en het Sportbedrijf Zaanstad.

Op het monumentale Hembrugterrein worden vooraf acht trainingen verzorgd door Run2Day. Dit jaar zal ook de Grote Zaanse Prijs worden uitgereikt: een origineel kunstwerk van een Zaanse kunstenaar. ‘De Zaanstreek rolt de groene loper uit voor alle sportievelingen en bezoekers. Samen met Le Champion maken we er een groot feest van’, aldus Lex Kruijver, directeur Marketing Zaanstreek.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie