RET Rotterdam breidt uit met duikboot

Reizigers van het openbaar vervoer in Rotterdam kunnen komende dagen in het kader van de Wereldhavendagen ook de duikboot nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Wereldhavendagen zijn van 3 tot en met 5 september. Ter gelegenheid van dit evenement heeft de een een duikboot in zijn dienstregeling opgenomen. Maximum ontwikkelde (in samenwerking met CBS Outdoor) deze bijzondere wervingsuiting. De tram is geheel bestickerd en is omgetoverd tot een yellow submarine.

Op de tram staan ook teksten als 'Push to open' en er staat onder de rode schroef, aan de achterkant van de duikboot 'Caution propellor shaft'. In de tram zullen medewerkers matrozenpetten uitdelen en hoor je sonargeluiden door de intercom.

Deze actie 'Mis de boot niet' is onderdeel van de arbeidsmarktcampagne van de RET. Vanmiddag onthult Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeanette Baljeu de tram aan de voet van de Erasmusbrug, op het Willemsplein.

Verantwoordelijk voor concept en uitvoering: Bert Smidt (art), René van de Kroon (copy), Albert Verweij (art), Peter Stoeken (design), Aniela Markowski (account).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie