Rijksoverheid legt uit waarom elke stem telt

De nieuwe campagne wordt de komende vier jaar ingezet

Met de campagne ‘Elke Stem Telt’ legt de overheid uit dat elke stem invloed heeft. In de campagnefilmpjes zie je drie verschillende metaforen: een ballon, een weegschaal en een koor. De weegschaal laat zien dat je stem de balans kan laten doorslaan en een koor maakt duidelijk dat iedereen een ander geluid brengt. De ballonnen in de derde film laten zien dat we samen iets van de grond kunnen krijgen.

Praktische info

J. Walter Thompson Amsterdam bedacht en ontwikkelde de campagne. Online wordt de campagne , zoals wat je mee moet nemen om te stemmen, de openingstijden van het stembureau en informatie over machtigen. De actie start op 20 februari op tv, radio, online en outdoor en wordt de komende vier jaar ingezet.

Credits:

Executive Creative Director: Bas Korsten
Art director: Ruben van Dijk
Copywriter: Mats Wilke
Senior copywriter: Edwin van Kuilenburg
Senior Art Director: Henk Jantz
Strategie: Daan de Raaf, Moniek van Westerop
Business Director: Maroeschka Volker
Concept Producer: Charlene Thomas
Screen producer: Petra Leddy
Print producer: Chariva Geurts
Digital producer: Michiel van der Schalk
Designers: Wim Sohl, Leo Scholtes, Ronald Mika
Productiemaatschappij: Halal
Regie: From Form
D.O.P.: Hayo van Gemert
Producer: Sara Nix
Sound & music: M-ost
Edit: Will Judge
Grading: Joppo @ De Grot
Online: The Compound

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie