Rivella met zomerse campagne ‘Word Gespot’

De tramhalte aan het Amsterdamse Leidseplein was donderdag omgetoverd tot een gouden terras, inclusief gouden serveersters. Deze actie was de symbolische aftrap van de zomerse campagne ‘Word Gespot’ van Rivella.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Reizigers werden verfrist met een ijskoude Rivella, geserveerd door goud gebodypainte dames. In heel Nederland worden deze zomer gratis flessen Rivella uitgedeeld. Op deze locaties spotten speciale undercover fotografen Rivella-drinkers die kans maken op prijzen.

Rivella komt met deze sampling campagne om Nederlanders te verleiden Rivella te drinken. De komende zomermaanden worden een kwart miljoen halve liter flessen Rivella uitgedeeld in plaatsen door heel Nederland. Sabina Godri, brandmanager Rivella: 'Rivella deelt ijskoude flessen uit op talloze plaatsen waar mensen een verfrissing kunnen gebruiken.'

Op kunnen mensen checken of zij gefotografeerd zijn met de Rivella-fles in de hand. Gespotte Rivella-drinkers maken kans op één van de acht Ebretti-scooters. Aan iedere Rivella-fles hangt een speciale flessenhanger met een unieke code. Deze kan ingevuld worden op de website en geeft ook kans op prijzen.

Verder komt Rivella deze zomer met de Vonder & Bloom beachtour. Het muzikale duo Vonder & Bloom, bestaande uit zangeressen Caroline Ouwendijk en Nina Ebbenhout, reizen in juli en augustus langs strandtenten aan de Nederlandse kust, van Vlieland tot Vlissingen. Vanuit een Rivella hippiebusje trakteren zij strandgangers op een speciaal miniconcert.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie