Creatie & Campagnes

RLVNT ontwikkelt tikkie overdreven campagne voor Tikkie

Redactie | 14 mei 2017, 22:10

Tikkie is een app waarmee jehet geld dat je hebt voorgeschoten terugvraagt.

Om meer mensen te motiveren Tikkie te gebruiken, ontwikkelde RLVNT de campagne: ‘Met Tikkie blijft het feest!’ 

Bij Tikkie - onderdeel van ABN Amro - hoef je geen IBAN’s meer uit te wisselen, het werkt met elke bank en je vraagt gemakkelijk je geld terug via je mobiel. De app speelt ook in op de emotie, 'want met Tikkie worden memorabele momenten die je samen beleeft niet meer verstoord door een rekening die je hebt voorgeschoten'. 

In alle uitingen komen drie elementen terug: 1. het moment, 2. de reden waarom Tikkie iets voor jou is en 3. het gevoel dat je krijgt wanneer je met Tikkie je geld terugkrijgt. De campagne mocht dan ook een tikkie overdreven.

 

Credits

Strategie: Leila de Zwart & Jurgen Retra

Creatie: Imre Engbers & Mark Veldhuizen van Zanten

Projectmanagement: Karen Dresch

Videoproductie: Made.For.Digital

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items RLVNT Tikkie

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs