RTL brengt automated trading naar mobiel

Per 19 december breidt RTL Nederland haar Digital Trading Desk uit met mobiele in-app advertenties.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De posities worden uitgeleverd op de mobiele merken RTL Nieuws en Buienradar. Google Ad Exchange faciliteert de techniek.

Elwin Gastelaars, Manager Digital Trading bij RTL, zegt dat de de vraag naar cross-device media-inkoop stijgt door het toenemend gebruik van tablets en smartphones. Gastelaars: ‘Het beschikbaar maken van onze top apps via de veiling biedt adverteerders alle voordelen om kostenefficiënt in te kopen op mobiele devices.’

Bij media-inkoop via de Digital Trading Desk koopt de adverteerder direct posities in via een geautomatiseerd systeem. Het Digital Trading team zorgt voor de optimalisatie van de campagne en er wordt afgerekend op basis van behaalde resultaten. De advertentieruimte wordt toegekend aan de hoogste bieder.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie