Rutger Huizenga hoofdredacteur WTF

Rutger Huizenga gaat van reclamebureau Etcetera naar Sanoma-platform WTF.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In juli begint hij er als hoofdredacteur. Huizenga (39) was in het verleden hoofdredacteur van dagblad Metro, chef nieuws Nieuwe Revu, columnist 925.nl en blogger bij The Post Online. Afgelopen anderhalf jaar was hij hoofd social pr bij reclamebureau Etcetera.

Martin Hersman, uitgever social, zegt dat  in twee jaar tijd via web, app en mobile flink gegroeid is. Sanoma claimt een uniek bereik van 2,7 miljoen unieke bezoekers in mei 2014. &;Met Rutger kunnen we een volgende stap maken. Daarbij zoeken we nieuwe samenwerkingen met partners en adverteerders.’ 

Huizenga heeft de ambitie WTF tot &;één van de viraalste nieuwsplatforms van Nederland&; te maken. Ook gaat hij zich toeleggen op het verder ontwikkelen van nieuwe reclamevormen voor adverteerders, &;waarbij commerciële boodschappen net zo aanstekelijk, opmerkelijk en viraal moeten worden als redactionele content&;.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie