Samenwerking BrandDeli, Nivea, FashionWeek en vlogger Serena Verbon

Het gaat om een samenwerking rond de campagne van Nivea Invisible for Black & White deodorant.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

BrandDeli betrekt vlogger Serena Verbon bij deze campagne en speciale reports rondom het bekende fashionevent op te zetten. Verbon doet vanaf half juli in Nivea Black & White Style Reports verslag van de show van fashionmerk TONYCOHEN tijdens de Amsterdam Fashionweek op MTV en TLC en via haar eigen blog Beautylab.nl.

Door de sterke koppeling tussen de zenders en de online zichtbaarheid via Beautylab.nl (750.000 unieke bezoekers per maand) moet de Young Adults doelgroep ‘vrouw 25-34’ worden bereikt. In aanloop naar de FashionWeek worden vanaf 18 juni activatiepromo’s uitgezonden.

NIVEA Black & White Style Reports
In de Black & White Style Reports komen de laatste fashiontrends aan bod en neemt de vlogger de kijkers mee achter de schermen bij de show van TONYCOHEN. Hier gaat zij op zoek naar de mooiste Black & White creaties. Kijkers kunnen via een microsite elke dag kans maken op prijzen.

De samenwerking tussen de verschillende partijen is mede tot stand gekomen door mediabureau MEC.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie