Samenwerking Head to Head Media en BBK/Door Vriendschap Sterker

Het gaat om een bundeling van inkoopkracht en kennis.

De strategische samenwerking geldt per 1 september voor het mediabureau van BBK/Door Vriendschap Sterker en Head to Head Media, onderdeel van de Candid Group. 

Alle media-activiteiten van het bureau lopen voortaan via Head to Head Media. De twee gaan samenwerken onder de naam BBKMedia/Head to Head. Door deze bundeling van inkoopkracht en kennis denkt BBK/Door Vriendschap Sterker de klant nog beter van dienst zijn.

Eerder dit jaar nam Candid Group al het Hilversumse Mediabrein over. Ceo Gérard Ghazarian zei: &;Ik geloof erin dat de onafhankelijke bureaus zich in deze markt meer moeten verenigen.&; Vanuit die gedachte werkt Head to Head Media nu ook samen met BBK/Door Vriendschap Sterker.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie