Samsung en ADE bundelen krachten

Het Amsterdam Dance Event (ADE) gaat een samenwerking aan met Samsung, waarmee op een 'innovatieve manier ingespeeld kan worden op het wereldwijde succes van dancemuziek'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ADE-directeur Richard Zijlma: 'We zijn erg enthousiast over deze unieke samenwerking. Een wereldmerk als Samsung past natuurlijk perfect bij het internationale karakter van ADE en bij de kwaliteit die beide merken onderstrepen.'

Van ADE, wereldwijd het belangrijkste festival en voor elektronische muziek, zal van 16 tot en met 20 oktober de achttiende editie plaatsvinden. Het festival dat de laatste jaren een flinke groei doormaakt, trekt jaarlijks ongeveer 200.000 festival- en 4000 conferentiebezoekers uit de hele wereld.

Ook Samsung ziet veel raakvlakken met ADE. Geert Mol, marketing manager mobile bij Samsung Nederland: 'Wij willen de dance fans inspireren met onze innovaties en zien deze samenwerking dan ook als een perfecte match tussen twee ijzersterke merken. We zullen dit jaar al enkele opvallende elementen toevoegen.'

Hoe de samenwerking precies vorm zal krijgen en wat verstaan moet worden onder 'opvallende elementen' wordt nog even in het midden gelaten. Het uitgangspunt is dat 'met de betrokkenheid van Samsung ADE in de toekomst nog beter kan inspelen op de explosieve ontwikkeling van de wereldwijde dance-industrie'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie