Premium

Samsung en Wayne Parker Kent lanceren innovatieve campagne

Drie jonge regisseurs maken professionele korte film met nieuwste Samsung smartphone.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie
Bij worden drie jonge regisseurs uitgedaagd om binnen 48 uur een filmdeel van twee minuten te maken met de Galaxy S6 edge. Als die tijd is verstreken, neemt de volgende regisseur de verhaallijn over.

De korte films en de behind the scenes materialen worden op YouTube gepubliceerd en ondersteund met artikelen op NSMBL, Froot, Want en Manners
 
.Op donderdag 17 december verschijnen de teaserfilm en de creatie van de eerste regisseur. In week 1 en 2 van 2016 volgen deel twee en drie. De volledige film en de behind the scenes video gaan in week 3 live.
 
De regisseurs zijn:
  • Kuba Szutkowski (33): werkt samen met Edgar Kapp, heeft meerdere goede en prijswinnende 48-uurs- films geregisseerd, zowel binnen als buiten het 48-uurs genre
  • Jens Rijsdijk (20): won de wereldfinale van het 48 Hour Film Project (uit 4500 films) met These Dirty Words
  • Sjoerd de Bont (27): jonge en ambitieuze regisseur met meerdere winnende 48 uur films op zijn naam
 
Voor de campagne werken Samsung en Wayne Kent Parker samen met Blue Circle, de producent van programma’s als RTL Late Night, Boer Zoekt Vrouw en RTL Boulevard.
 
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie