SAN Jubileum Jaarboek 2013 opgenomen in bibliotheek Rijksmuseum

'De stichting SAN beschouwt dit als een kroon op haar werk van de afgelopen 25 jaar.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens een bijeenkomst op 27 februari voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN-voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het unieke SAN Jubileum Jaarboek 2013 uitgereikt aan Marjolijn Meynen, hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum en Communicatievrouw van het Jaar 2013.

Zij verraste het SAN-bestuur en -betrokkenen met de mededeling dat het SAN Jubileum Jaarboek 2013 wordt opgenomen in de collectie van de bibliotheek van het Rijksmuseum. &;De stichting SAN beschouwt dit als een kroon op haar werk van de afgelopen 25 jaar!&;

SAN noemt het jaarboek &;nu al een collector’s item voor marcom specialisten&;. De cover van het boek stelt een ‘selfie’ voor in de vorm van een porseleinen tegel, vervaardigd door de oudste onderneming van ons land: Koninklijke Tichelaar uit 1572. Die selfie dient als metafoor voor het thema van het jaarboek: ‘Hollandse Meesters, In het licht van de toekomst’.

Net als ieder jaar ontvingen alle aanwezige juryleden na afloop het Jubileum Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 11 maart a.s. begint. Ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 236 ingezonden campagnes.

De Nominaties worden op 20 maart bekend gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie