door Redactie Adfo Groep, redactie | 24 januari 2014, 16:59 in Creatie Digital Social
Volvo Boondoggle

Scheur een boodschap in de sneeuw met virtuele winterbanden

Boondoggle Amsterdam bedacht en ontwikkelde de Nederlandse campagne ‘Zweden zijn gek op de winter’ voor Volvo.

In de Volvo Winter app kunnen fans zelf hun eigen boodschap invullen. Na het invullen starten de Volvo XC60’s hun motoren, wordt jouw persoonlijke boodschap in de sneeuw gereden en kan de film gedeeld worden op Facebook en Twitter.

De Volvo Winter app is onderdeel van een campagne, die over diverse kanalen werd uitgerold om Volvo-rijders een gratis wintercheck te laten doen.

Credits
Bureau: Boondoggle Amsterdam
Klant: Volvo Cars Nederland
Verantwoordelijk bij de klant: Rob Verstegen, Joyce Schellevis
Account: Robert Slot, Lucas van Maaren
Creatie: Cheriëtte Lagrouw, Igor Treu
Creatief directeur: Feike Kloostra
Design: Sven Thierie
Productie: Caviar Content
Executive Producer: Bart Reef
Director: Edwin Nikkels
D.O.P.: Erwin Steen
Editor: Gert-Willem Visser
Digital production: Mr. Ynk

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Volvo Boondoggle

Over de auteur

Redactie Adfo Groep

redactie

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs