Schiphol gaat digital design verbeteren

Mensgericht design van de luchthaven moet digitaal worden doorvertaald

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Amsterdam Airport Schiphol gaat nieuwe stappen maken met de ontwikkeling van zijn digitale identiteit en dienstverlening. In de afgelopen vijftig jaar heeft Schiphol zich op een opvallende manier geprofileerd op het gebied van mensgericht design. Schiphol en digitaal designbureau Edenspiekermann gaan in de komende maanden samenwerken om deze designfilosofie door te vertalen naar de digitale dienstverlening van de luchthaven.

Mobiliteitsvraagstukken
Edenspiekermann wist zich als eerste te plaatsen in een door Schiphol georganiseerde selectieproces. Jeroen Pluim van Edenspiekermann: ‘We focussen ons een tijdje met succes op mobiliteitsvraagstukken en intelligente reizigersoplossingen. De samenwerking met Schiphol past als geen ander bij onze visie in relatie tot User Experience.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie