Selmore presenteert eerste Nederlandse Engie-campagne

Volgens de energieleverancier is het tijd voor 'Positieve Energie'

Vorig week meldde het Franse energiebedrijf GDF Suez dat reclamebureau Selmore en mediabureau De Media Maatschap verantwoordelijk zijn voor de .

Deze week lanceert het voormalige Electrabel zijn eerste campagne genaamd: &;Positieve Energie&;.

Groen grijs gedraaid
In de commercial neemt Engie de kijker mee door de historie langs de verschillende rollen van energieleveranciers. Ooit begonnen mensen als eigen leverancier, toen vierde het credo &;the bigger, the better&; de boventoon, om vervolgens de trend van groene energie &;grijs&; te draaien.

Engie zegt daarom dat het tijd is voor een &;nieuw, positief begin&;, waarmee mensen opnieuw hun eigen leverancier worden en zo de energie van de toekomst veiligstellen.

De commercial is sinds 25 januari te zien op televisie en online.

Credits
Klant: ENGIE
Gerwin Sieder; Patrick van Campenhout; Anouk D’haens; Marjolein Meijer
Bureau: Selmore
Creatie: Louk Derks, Bram Eigenfeld
Creatieve directie: Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
RTV: Monique van Smaalen
Managing director: Koen de Groot
Account: Lucinda Rosheuvel
Strategie: Gijs de Bruin
Projectmanager: Jorieke de Jong
Production company: The BoardRoom
Director: Berend Boorsma
Producer: Rogier Dorant
D.o.p: Gabor Deak
Operator: Paco Kumar
Fotograaf: Marjolein van der Klaauw
Post production
Editor: Gert Willem Visser
Grading: George Balatoni @ De Grot
Online: De Grot
Geluid: HaaiFaaiDeluxe
Design / animatie: Gerbren Boere, Rivelino Panka, Mariska Rijnaarts

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie