Sex sells: Etos zet toyboy Manuel Broekman in voor handdoekenspaaractie

'Normaal gesproken geeft Manuel Broekman zich niet zo snel bloot.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Etos brengt zijn jaarlijkse handdoekenspaaractie voor het voetlicht met acteur-presentator in blote bast.

Bureau Goud Activatie zegt dat Broekman zich normaal gesproken niet zo snel bloot geeft. Maar hij kon de vraag om het "gezicht" van deze campagne te worden niet weerstaan. Lekker hoor!&;

Goud ontwikkelde voor Etos de campagne met middelen als outdoor, print, folders en diverse winkelmaterialen waaronder een lifesize Manuel.

Credits
Opdrachtgever: Etos
Bureau: Goud Activatie
Campagne: Handdoekenspaaractie 2014
Start campagne: 15 september 2014
Creatie: Nico van Scherpenzeel en Roel Verhoeven
Account: Coen Ruseler, Indira Balgobind
Fotografie: Dana van Leeuwen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie