Snapchat-icoon Jérôme Jarre maakt statement in HP-campagne

Internationale campagne van de dag

Fred & Farid Paris lanceren een nieuwe campagne voor de HP Sprocket, een draagbare printer. De ster van de video is de Franse Jérôme Jarre, een van ‘s werelds meest beroemde Snapchat-gebruikers (15 miljoen volgers).

Jérôme Jarre is een Franse beroemdheid op sociale media. Hij werd vooral bekend op de platformen Vine en Snapchat. Sinds juni 2014 is hij de vierde meest gevolgde persoon op Vine en een van de eerste Snapchat-celebrities. Hij is vooral bekend van zijn project &;Humans&;, waarvoor hij beroemdheden als Robert De Niro, Pharrell Williams en Ashton Kutcher interviewde.

Socialmedia-pauze

Jarre besloot onlangs om een pauze te nemen van zijn drukke leven als socialmedia-icoon. Hij was een paar maanden stil op sociale media en deze campagne voor HP is zijn ‘comeback’.

Nieuwe filosofie

In de campagnevideo deelt de beroemdheid zijn nieuwe levensfilosofie: hij gaat op zoek meer authenticiteit en echte vriendschappen, in plaats van digitale ‘likes’. In de video gaat hij op roadtrip door Europa en ontmoet hij allerlei nieuwe mensen.

Tijdens de reis neemt hij selfies. Met de HP printer drukt hij fysieke kopieën van de foto’s af en laat die achter voor de mensen die hij ontmoet.

De campagne ‘Leave a Selfie’ is te zien in het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Duitsland en Zwitserland.

Credits:
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisors: Claudia Anegon, Philippine Mesmin
Executive Creative Director: Olivier Lefebvre
Copywriter: Yann Rougeron
Art Directors: Yann Rougeron, François Claux
Social Media Strategists: Stéphane Espasa-Tudo, Victoire Thiesse
Community Manager: Guillaume Blaineau
Agency Producer: Magalie Dauleu
Production Company: Phantasm
Producer: Julie Matthieu
Director: Thibault Dumoulin
Post-Production: Reepost

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie