Snapchat introduceert wereldwijd 'self service' platform voor adverteerders

Adverteerders kunnen in Ad Manager hun campagnes zien, beheren en optimaliseren.

Het admanagementsysteem biedt ook targeting- en meetmogelijkheden. 

Snapchat Ad Manager is vanaf juni beschikbaar in Amerika, Canada, Groot-Brittannië, Australië en Europese markten, waaronder Nederland. Men kan zich nu al inschrijven op het platform. www.snapchat.com/ads

Tegelijkertijd introduceert het sociale netwerk een mobiel dashboard om adverteerders zelf de Snap Ads – de tien seconden durende videoadvertenties – in handen te geven. Ze kunnen de Snap Ads zelf bekijken en delen, precies zoals de gebruiker dat kan.

Een derde introductie is de Business Manager, die de administratie van de belangrijkste informatie van adverteerders centraliseert.

Lokale markt
Snapchat heeft sinds begin dit jaar een Nederlands saleskantoor voor de lokale markt. Parkmobile was onlangs de eerste lokale adverteerder.

Het bereik van Snapchat in Nederland is volgens cijfers van GfK DAN 1,7 miljoen mensen.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie