Soa Aids Nederland: 'Maak seks lekker duidelijk'

Op diverse scholen in het land is maandag de landelijke campagne 'Maak seks lekker duidelijk' begonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De actie is bedoeld om jongeren grenzen bij te brengen op het gebied van seks. Organisatoren Rutgers Nisso Groep en Soa Aids Nederland willen dat meisjes leren aangeven wat hun grenzen en wensen zijn op het gebied van seksueel contact.
Jongens moeten leren de grenzen te bewaken. Uit onderzoek blijkt volgens de organiserende instanties dat 18 procent van de meisjes en 4 procent van jongens wel eens zijn gedwongen tot seksuele handelingen. De campagne duurt in totaal vier jaar en valt uiteen in verschillende onderdelen. De actie richt zich op laagopgeleide jongeren van 12 tot en met 18 jaar.
Woedend! is verantwoordelijk voor de .

Bureau: Woedend!
Account: Maarten Smeets
Project management: Sandra Balke, Martin de Witte
Strategie: Geert-Jan Baltus
Concept: Lennart Driessen, Marnix Pauwels
Art: Lennart Driessen
Copy: Marnix Pauwels
Fotografie: Victor Bergen-Henegouwen
Productie: Diederik Willebrandts
Regie: Hugo Metsers
Uitvoerend producent: Corrino Media Group
Online Art: Lennart Driessen, Paul Coops, Silvan Kersten, Gijs Hietbrink, Edwin Nollen
Techniek: Paul Coops, Arthur Wammes, Jan Guichelaar, Marc van Eijk, Willem Verspyck
Klant: Soa Aids Nederland
Verantwoordelijke klant: Wijnand van der Werf

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie