Media

Starcom nieuwe mediabureau Fiat Chrysler in Nederland

Redactie | 27 december 2016, 0:06

Starcom gaat de planning en buying doen in de EMEA en APAC regio, waaronder ook Nederland valt.

Na een bureaureview die in juli van dit jaar begon, heeft Starcom het account gewonnen van Maxus, dat sinds 2009 voor Fiat werkt. Voor die tijd was Starcom al het mediabureau voor Fiat.

De werkzaamheden zijn voor de totale Fiat Chrysler Automobiles business, waaronder onder meer de merken Alfa Romeo, Chrysler, Jeep en Fiat.

Leo Burnett, net als Starcom onderdeel van Publicis One in Nederland, is al het creatieve bureau voor Fiat.

Starcom begint per maart 2017 met de planning en buying voor Fiat Chrysler.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Fiat Chrysler Starcom

Meer in channel Media
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs