Steam geeft in campagne UMC patiënten een nieuwe rol

Patiënten worden steeds meer specialist, een uitdaging voor zorgprofessionals.

Het UMC Utrecht lanceerde een wervingscampagne om de gevolgen van de krapte op de arbeidsmarkt aan te pakken. De vraag naar zorg groeit en deze stijging blijft de komende jaren zichtbaar. Daardoor zijn er steeds meer zorgprofessionals nodig, zoals operatieassistenten, dialyse- of kinder-IC verpleegkundigen.

Het UMC Utrecht is met meer dan 11.000 medewerkers de grootste werkgever in de regio en zoekt naar personeel, en  dan met name operatieassistenten, apothekersassistenten en gespecialiseerd verpleegkundigen, zoals dialyse- en kinder-IC verpleegkundigen. Behalve gediplomeerde medewerkers, zijn er ook mogelijkheden voor mensen die nog aan een opleidingstraject moeten beginnen.

Jij de expert, Tom de specialist
In de nieuwe campagne staat de samenwerking tussen zorgverlener en patiënt centraal. Die samenwerking verandert. Patiënten anno nu zijn steeds meer op de hoogte en steeds vaker ‘specialist’ op het gebied van hun eigen ziekte. Als zorgverlener blijf je inhoudelijk de expert, maar werk je steeds intensiever samen met de patiënt. Het UMC Utrecht wil met de campagne potentiële medewerkers aanspreken die zich uitgedaagd voelen door deze nieuwe rolverdeling. De campagne van het

De wervingscampagne is te zien op abri’s en billboards in Utrecht en omgeving.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie