The Stone Twins ontwikkelt campagne voor Scheepvaartmuseum-tentoonstelling

De tentoonstelling zet maritieme innovaties centraal.

Het Scheepvaartmuseum presenteert dit najaar de nieuwe tentoonstelling Gamechangers: Maritieme Innovaties. In deze tentoonstelling staan 25 innovaties uit de Nederlandse maritieme geschiedenis centraal.

Denk hierbij aan revolutionaire uitvindingen die invloed hadden op de scheepvaart, maar ook aan mislukte pogingen tot innovatie. De tentoonstelling Gamechangers: Maritieme Innovaties is te zien van 6 oktober 2017 tot en met 1 juli 2018.

Het bureau The Stone Twins is verantwoordelijk voor de communicatiecampagne van deze tentoonstelling.

Credits
Naam: Gamechangers (Maritime Innovations)
Opdrachtgever: Het Scheepvaartmuseum
Bureau: The Stone Twins
Verantwoordelijk klant: Vera Carasso, Alexander Klapwijk
Creatie: The Stone Twins
Fotografie: Alan Smithee

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie