Creatie & Campagnes

Superhero Cheesecake opgenomen in de FWA Hall of Fame

Rob Beemster, redactie | 19 juni 2017, 10:24

Superhero Cheesecake toe tot exclusieve club van creative digital agencies.

Sinds 2012 heeft Superhero Cheesecake 46 FWA awards in ontvangst mogen nemen, in nauwe samenwerking met bureaus als ACHTUNG! mcgarrybowen, TBWA\, FHV BBDO, J. Walter Thompson, DDB & Tribal, N=5, Greenberry, Eigen Fabrikaat, LEMZ en Cloudfactory. De FWA geldt als een van de meest prestigieuze prijzen in de digitale productie industrie.

Superhero Cheesecake heeft door de jaren heen een sterke reputatie opgebouwd met haar expertise in UX, design, motion, technische innovatie en de productie van high-end interactive experiences met veel aandacht voor detail. Dat het boutique digital agency binnen vijf jaar na het winnen van de eerste FWA Award al onderdeel mag uitmaken van de Hall of Fame, is voor oprichter/creatief directeur Jordi Romkema 'de kroon op ons harde werk'.

'Superhero Cheesecake werd voor het eerst door de FWA opgemerkt in juni 2012 en stond al snel bij ons bekend als een agency dat perfectie nastreeft in alles wat ze maken. Het is altijd geweldig om te zien wat er uit hun koker komt, want geen enkel project is hetzelfde. Eén ding is zeker: deze studio blijft ons verbazen,' aldus FWA-oprichter Rob Ford.

Lees hier het welkomstartikel dat verscheen bij de FWA ter gelegenheid van de opname van Superhero Cheescake.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Superhero Cheesecake

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs