Merk & Strategie

SXSW 2017: Wie iets afweet van neurowetenschap, maakt effectievere campagnes

Claartje Vogel, redactie | 12 maart 2017, 16:43

Praktische tips van gedrag- en marketingexpert Nancy Harhut.

Marketeer Nancy Harhut vertelt tijdens festival South by Southwest hoe neurowetenschap je helpt de aandacht te trekken, mensen te laten doen wat jij wilt én ze meer te laten betalen voor je product. 'Wie iets afweet van neuro- en gedragswetenschap, maakt effectievere campagnes', meent ze. Harhut is ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Sxsw south by southwest Neurowetenschap

Meer in channel Merk & Strategie
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs