Talent uit creatieve industrie op muzikaal event De Wasstraat

'Walk on the Wasstraat' is een diner met verborgen muzikale talenten uit het vak.

Het creatieve muziekconcept ‘de Wasstraat’ gaat op 16 maart van start in restaurant en bar Atelier op industrieterrein de Schinkel. Op deze eclectische avond kruipen de eersten van een reeks reclamemannen en vrouwen uit hun schulp en klimmen op het podium met eigen werk, covers en 'WTF-gastoptredens'. Tijdens de optredens wordt een 3-gangendiner geserveerd. Na de optredens is er een dj.

De eerste editie treden op: Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA, Sander Volten, Managing Director Kingsday, Michiel Cremers, CEO House of Music (foto) en Dursun, deelnemer Beste Singer-Songwriter van Nederland.

Volten: 'Men zegt dat de reclame tegenwoordig een beetje rock ’n roll mist. Op 16 maart gaan we iedereen laten zien dat de reclame nog steeds rockt. Je moet alleen weten waar.'

 

Waar: Atelier – Valschermkade 16a, Amsterdam
Aanvang: 19.00 (diner), 21.00 (dansen)
Een kaart voor het diner kost €49,50,-. Voor de laatkomers met toegang vanaf 21:00 uur is de toegang €15,-. 

Kaarten zijn  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie