TBWA maakt 'Albert Heijn Boerderijtje'

Vanaf 15 september start Albert Heijns spaaractie rond het boerenleven. Piekema op de boerderij: de commercial is vanaf vandaag te zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Albert Heijn start vanaf 15 september een spaarcampagne rond het boerenleven. Kinderen kunnen dan sparen voor 24 verschillende kartonnen boerderijmini’s.

Bij elke 15 euro aan boodschappen ontvangt de klant een mini-setje, dat kinderen zelf in elkaar kunnen knutselen. Op de kaartjes is ook achtergrondinformatie opgenomen over aspecten van het boerenbedrijf. Volgens Albert Heijn leren kinderen zo spelenderwijs over het boerenleven.

TBWA\NEBOKO tekende onder meer voor de televisiecommercial: wanneer kinderen met de boerderijfiguren gaan spelen, beur&;n d&;r rare ding&;n...

TBWA\NEBOKO droeg ook zorg voor de conceptuele uitwerking en visuele stijl van de complete campagne "Leef het boer&;nleven". Daar vallen onder meer onder, het winkelmateriaal, zoals plafondhangers.

Maar ook de banners, de spaarkaart, de bewaarboerderij, de speelplaat, de kassabanddivider, de tourniquet en de vloerstickers.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie