TBWA maakt drie online commercials voor Heineken Sub

De lancering van de nieuwe thuistap van Heineken, The Sub, in Nederland, wordt lokaal ondersteund met drie online commercials.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het doel van de commercials (&;een verrijking van het internationale format&;, zegt TBWA) is om de kenmerken van de nieuwe thuistap van Heineken, The Sub, naar voren te brengen. TBWA\NEBOKO: &;Het innovatieve karakter, het strakke design en de koeling van het bier tot 2 graden zijn kenmerkend voor deze vernieuwende Thuistap.  Een heerlijke bierbeleving dus.&;

Naast de digitale campagne wordt ook outdoor ingezet in grote steden.

Credits
Creatie: Ruben van de Groep, Robin Plaisir, Yacco Vijn, Bas Engels
Account: Marianne Herweijer, Roos de Groot, Juliette Rietveld, Robert Volten

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie