Team Initiative wint Yim Media Lions

Rene van der Mark en Fabian de Vries van mediabureau Initiative hebben de Yim Media Lions Competition gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Donderdag 8 mei j.l. hebben Rene van der Mark en Fabian de Vries van mediabureau Initiative de Yim Media Lions Competition gewonnen. Op 13 juni 2014 vertrekken ze naar Cannes en vertegenwoordigen ze de Nederlandse Mediabureaus tijdens de internationale Young Media Lions Competition in Cannes.

Yim organiseerde de casedag bij De Persgroep in Amsterdam. Het winnende team gaat samen met de Jonge Honden naar het Cannes Lions Festival en neemt daar namens Nederland deel aan de Young Media Lions Competition.

De opgegeven talenten hebben in teamverband een case uitgewerkt. Deelnemers moeten werkzaam zijn bij een mediabureau en geboren zijn ná 22 juni 1985 .

De case werd dit jaar verzorgd door het Nederlandse Rode Kruis. Yim: &;Het was een inspirerend vraagstuk waarbij 13 teams de strijd met elkaar zijn aangegaan. De opdracht was het schrijven van een communicatie- en mediastrategie met als doel jongeren meer kennis te geven over de activiteiten van het Nederlandse Rode Kruis. Net als in Cannes moest er gewerkt worden met een uitdagend (media)budget.

Yvette Nieboer, Hoofd Marketing Communicatie bij het Nederlandse Rode Kruis: &;Het winnende team had duidelijke keuzes gemaakt en had dit van begin tot eind vastgehouden. Het innovatieve concept voerde de boventoon en het team wist daarmee de jury te verrassen en te overtuigen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie