Telefoongids wordt DTG

Het mediabedrijf achter De Telefoongids verandert haar bedrijfsnaam per vandaag in DTG.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze naamsverandering volgt op de recente aankondiging van van de organisatie. DTG verwacht binnen drie jaar 80 procent van de omzet uit online diensten te genereren, deze bedraagt nu al meer dan de helft.

DTG gaat de nieuwe naam, het nieuwe logo en bijbehorende huisstijl doorvoeren in alle bedrijfsuitingen voor de zakelijke markt. Consumentenproducten zoals De Telefoongids & Gouden Gids en behouden wel hun naam. Wel krijgen zij een nieuwe "look & feel" in lijn met de nieuwe merkidentiteit.

Erik Hoekstra, sinds 17 september 2012 de nieuwe ceo van DTG: 'De naamsverandering is een vanzelfsprekend verlengstuk van de online strategie die we als organisatie hebben. DTG past uitstekend bij onze ambitie om uit te groeien tot een organisatie die online marketingservices biedt voor ondernemers in Nederland.'

De nieuwe merkidentiteit is ontwikkeld door VBAT uit Amsterdam. Mark van Egmond, strategie directeur van VBAT: 'Onze uitdaging was om een nieuwe naam, een nieuw logo en toegepaste huisstijl te ontwikkelen die vertrouwd aanvoelen bij consumenten en klanten van DTG én die tegelijkertijd de nieuwe ambitie van de organisatie onderstrepen.'

DTG komt deze week ook met het nieuwe product ‘Alles-in-1 Online’, waarmee ondernemers zich kunnen presenteren door middel van een website, een mobiele site en een Facebookpagina.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie